vrijdag 9 maart 2012

WHOOOHOOO!!!

Ik ben ZO blij! Ik heb namelijk zojuist, na een zeer stressvol kwartier, kaartjes bemachtigd voor het concert van Radiohead en het concert van Bon Iver! Radiohead hoef ik niets over uit te leggen lijkt mij. Bon Iver is bij een hoop mensen iets minder bekend. Jullie kennen vast wel Birdy met het nummer 'Skinny Love'? Het origineel is van Bon Iver en echt honderdduizendmiljard keer beter! Oordeel zelf;


Ooh, zo mooi he! Ik zeg; 'stop die Birdy in een kooitje, laat haar er nooit meer uit en luister vervolgens alleen nog maar Bon Iver'!

Ok, en Radiohead dan.


Ik luister vandaag alleen nog maar dit. Ombeurten.

4 opmerkingen:

  1. Hoi Judith, ik ben via, via op je site terecht gekomen. Ik wil je enorm bedanken voor het plaatsen van de clip van Bon Iver, had nog nooit van ze gehoord, maar ben nu fan (zit al een tijdje de nummers op you tube te luisteren). Je hebt trouwens een leuke, creatieve site, groetjes Winny.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Winny! Welcome! Ik ronsel altijd graag nieuwe Bon Iver fans! :) Mooie muziek he?

      Verwijderen
  2. OOOOOO! Leuk! Radiohead!
    Bon Iver ken ik niet maar ga ik ook beluisteren; altijd zo heerlijk om weer iets "nieuws" te ontdekken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Radiohead-fans united! ;) Snel snel snel Bon Iver luisteren jij! ;)

      Verwijderen