zaterdag 3 maart 2012

Give away!



Jeuj, ik heb deze week de magische 10 volgers gehaald! Een getal van niets, maar ik vind het leuk en ben er helemaal blij mee! :) Dit en het feit dat ik het gewoon erg leuk vind om cadeautjes weg te geven, leidt tot mijn eerste GIVE AWAY

L. was weer eens al haar haarspeldjes kwijt geraakt. Ik snap echt niet waar die dingen blijven, het lijkt wel alsof ik iedere week nieuwe kan kopen. Het enige wat ik nog had liggen waren old-skool, saaie schuifspeldjes, maar ik ken mijn dochter langer dan vandaag en wist dat ze daar geen genoegen mee zou nemen. Dat werd dus weer nieuwe kopen.. Ik plofte op de bank voor mijn favo-programma van het moment; Wie Is De Mol? Bijna direct kwam Hadewych in beeld met haar eeuwige strikjes in haar haar. Ik pakte snel het bolletje rode pluisgaren en een haaknaald en haake een berg strikjes.

Ik geef 1 setje van 2 strikjes weg aan 1 van mijn volgers. Het enige wat je dus hoeft te doen is volgen en een reactie plaatsen op dit bericht dat je mee doet. Wees niet getreurd als je niets met schuifspeldjes kunt wegens geen dochters/geen lang haar/helemaal geen haar/etc, geef het even aan, dan maak ik er broches van.

Meedoen kan tot en met vrijdag aanstaande. Volgende week zaterdag maak ik de winnaar bekend! :)


Ps; kijken jullie ook WIDM? Wat een frustrerend programma! Ik zit iedere week vol adrenaline op het randje van de bank! Wie zou het zijn? Is het echt Liesbeth-de-vanaf-het-begin-verdenking-die-dan-eigenlijk-niet-zo-goed-is of toch stiekem Hadewych-de-vanaf-het-begin-onderbuikgevoel-veroorzaker-die-dan-eigenlijk-best-wel-heel-goed-is? Als het die irritante Anne Marie-die-ik-nooit-goed-zou-noemen-ook-als-is-ze-het-wel is, dan is dit spel echt een grote mindfuck. Volgende week zullen we het weten!


Edit; ik zie net dat ik er alweer 2 volgers bij heb, leuk! The more, the merrier!


Edit 2; Afgelopen. WInnaars bekend! 

2 opmerkingen:

  1. Haha, wij hebben hier ook last van een speldjes etend monster, al heb ik laatst een heel stel terug gevonden onder de kussens van de bank.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik kom toevallig op je blog ^^En zie dat je een leuke give away doet ! ik doe graag mee ! nu nog wat rondsnollen op je blog !

    BeantwoordenVerwijderen