vrijdag 9 maart 2012

GIVE AWAY 2!


Jongens, jongens, jongens, jongens. Ik een mini-give away organiseren, omdat ik van 0,1 naar ineens tien volgers ging (en ik het leuk vind om cadeautjes weg te geven), krijg ik welgeteld 1 reactie! Mijn ego is groot zat, dus ik ga er voor het gemak vanuit, dat jullie het gewoon niet goed hebben gelezen en daarom niet meedoen. ;)

Nu zit het zo: 13 maart 2011 kwam mijn eerste blogbericht online. Jawel, oplettende lezers, dat is bijna een jaar geleden! Ik weet het, ik weet het, ik heb een paar berichten gepost en daarna raakte mijn blog in de vergetelheid, maar jullie moeten me nageven, sinds het begin van dit jaar, ben ik weer goed bezig. Ik vind het ZO leuk. Het is voor mij gewoon een beetje een soort dagboek van mijn creatieve leven. 

Daarom, lieve lezers van het mooie Blogland (met hoofdletter ja); geef ik jullie (en mijzelf) nog een kans. Een nieuwe give away! Ik verklap nog niet wat het is, maar op de foto hierboven kunnen jullie vast een detail zien. Iets met vrolijk gehaakte lenteblommen! Lukt het mij op deze manier om jullie wat te enthousiasmeren? ;) 

Het enige wat je moet doen, is volgen en een berichtje achterlaten dat je mee doet. Makkelijker kan niet toch? Meedoen kan tot en met 12 maart aanstaande, de 13e maak ik de winnaar bekend! 

Over Give Away 1; het zou wat lullig zijn om die helemaal te skippen, bovendien, zoals ik al zei geef ik graag cadeautjes weg, dus Iris en Sandra krijgen sowieso strikjes opgestuurd! Ondanks dat Sandra niet eens officieel zei dat ze mee wilde dingen, maar ze gaf aan een speldjesetend monster in huis te hebben. :) Dus als Iris en Sandra mij even een mailtje sturen met adresgegevens en de voorkeur voor haarspeldjes of broches, dan doe ik die op de post! 

Iedereen blij? Ik wel! :)

10 opmerkingen:

  1. Ha ha, oh jee, ik durfde niet mee te doen, omdat ik zelf haak, en dat vind ik dan gewoon lullig, ik gun het iemand die niet haakt méér. Dus vandaar. :-)
    En over de fluorkleuren: ik hou van fel, maar fotobewerking speelt absoluut óók een rol. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Judith-Ben net nieuw hier en las je enthousiaste verhaal en ja-ik doe graag mee. Ik kan "niet" haken en heb bewondering voor mensen die dat wel kunnen. Je bent ook van harte welkom op mijn blog. Mooi weekend toegewenst met hart&ziel door Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En ik draag nooit schuifspeldjes en heb ook geen klein grut dat ik het in het haar kan steken. ;) Maar ik doe graag mee aan de nieuwe give-away! Ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, ik ben al volger en ik laat al reakties achter en ik vind jouw geef-weg
    er ook leuk uitzien: dus ja ik doe mee!
    ( kom je ook een keertje bij mij op bezoek? Kan ik mischien ook eens iets
    weggeven!)
    See you, groetjes van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dag Judith, ik doe graag mee met je give away. Ik heb vorige keer ook niet meegedaan omdat mijn dochters van 17, 16 en 13 geen strikjes meer in hun haren dragen. Maar ik vind dat je een leuke blog hebt! De naam alleen al!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mijn mama, met haar blog Joppe, vertelde me van jouw give away. Dus ik wil ook graag meedoen. En wordt meteen volger! Op naar de 30! Bij mij ging dat keitraag en toen deed ik een give away en had ik plots 50 volgers. Ik zou wel wat meer tijd moeten maken om berichten te plaatsen, maar ik moet ook nog studeren hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, leuk, ik doe ook mee! Ik zal nog even officieel volger worden. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoihoi, volledig gemist en m'n dochter had ze zeker leuk gevonden :-(.
    Dit keer maar een kansje wagen dan :-)
    Je schrijft het wel heerlijk trouwens, smile.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben te laat voor de Give Away, maar wilde gewoon even zeggen dat ik het tasje zo leuk gemaakt vind. En gefeliciteerd met je blogiversary ;-)
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen