zondag 18 maart 2012

For a sweet niece (1)


De lieve nichtjes waren weer jarig. Voor de jongste, die twee werd, maakte L. zelf een cadeautje. Ze beschilderde een blankhouten sieradendoosje in neon-roze, oranje en goud en beplakte 'm met stoffen stickers en glimstenen. Er moest natuurlijk ook wat in, dus we regen er een ketting en een armbandje bij. Ik verbaasde me over Loïs haar rijg-skills. Nou waren het geen mini-gaatjes in deze kralen, maar toch, ik vond het een staaltje knappe motorische skills voor een tweejarige! Het is natuurlijk moeilijk om zo'n mooi, zelfgemaakt presentje weg te moeten geven, dus maakten we twee kettingen en twee armbanden. De jarige was er gelukkig mee in haar nopjes en de dametjes vonden het fantastisch dat ze 'dezelfde' hadden! 


4 opmerkingen:

  1. Haha ja dat is inderdaad voor een 2 jarige heel zuur om weg te geven. Gelukkig goed gekomen :-))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha ja dat is heel moeilijk! Ik had het al een beetje voorzien, dus haar oogjes lichtten helemaal op toen ik voorstelde om er ook voor haar zelf 1 te maken! :)

      Verwijderen
  2. Wat een lief kado, daar zal nichtje vast heel blij mee zijn geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat knap en wat een fantastisch cadeau!! Ziet er heel cool uit!!

    BeantwoordenVerwijderen