vrijdag 30 maart 2012

Finishing Friday


























Een paar weken terug begon ik aan een dekentje voor het kindje van een meditatie-vriendin. Tenminste, kindje, het kindje moet nog geboren worden! Ze is eind mei uitgerekend. Moeder to be maakt prachtige getekende portretten van huisdieren. Echt zo super bizar mooi lijkend! Ik had een leuke foto van Lowie met onze kat en vroeg haar voor de grap of ze niet ook maar eens moest beginnen met het oefenen op mensen. Je weet wel, voor als haar zoontje er straks is.. ;) Dat wilde ze wel! Ik vroeg wat ze ervoor wilde hebben, maar ze wilde graag ruilen voor een zelfgemaakt presentje voor haar knulletje. Dat vind ik nog veel leuker! Dus ik maak een superwarm en vrolijk kroel-dekentje! Straks om het kindje lekker in te wikkelen of voor in de box, als hij wat groter is, is het een lekker dekentje voor op de bank. Ik ben tot nu toe heel erg blij met hoe hij wordt! Ze krijgt er nog wat bij, maar dat laat ik later zien! Ik ga snel verder haken, dan kan ik jullie de volgende Finishing Friday laten zien hoe het is geworden! Fijn weekend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten