vrijdag 16 maart 2012

Finishing Friday; Pom Pom Garland


Het is weer vrijdag, tijd voor Finishing Friday! :) Ik grabbelde in mijn mand (ik heb eerder een schuur nodig) met onaffe projecten en grabbelde er een doosje uit waarin welgeteld 1 zielige pom pom aan een klein miezerig draadje zat. Ja, er zaten nog een stuk of honderd pom poms in, maar daar was nog helemaal niets mee gebeurd. Niet dat je dat ene draadje wel echt iets kunt noemen, maar goed.. Ik pakte er een bolletje zilverkleurig garen bij en reeg willekeurig alle pom poms aan het draadje. Net zolang tot ik een lange slinger had. Supervrolijk! Voor nu hangt hij aan de muur om de lente te verwelkomen, met kerst mag hij in de kerstboom. Zo maak ik graag vaker projecten af, lekker snel! Zo, nog 10293 afmaak-klussen te gaan. ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten