woensdag 14 maart 2012

Deze week werd ik blij van..


..geitjes! Nog meer geitjes! Heel veel en heel kleine en heel schattige geitjes! En blij is nog het understatement van de afgelopen drie eeuwen. Ik ging samen met mijn moeder en L. naar kinderboerderij 't Geertje. En het was ZO leuk! Niet alleen Lowie had de tijd van haar leven, ik ook! We lagen allebei door het stro te rollen. L. gooide stro over me heen (waar net die schattige babygeitjes in hadden staan plassen, maar ach..), gaf de schatjes flesjes melk, ze mocht ponyrijden, we knuffelden uuuuren met die lieve witjes, aaiden koeien, genoten van het zonnetje, werden belaagd en afgelikt en aangeknaagd (bij deze een woord) door die zachte dingen en, zoals ik al zei, hadden de tijd van ons leven! Ik zag dat je er ook kunt kamperen, dus dat gaan we zeker een keer doen! En voor die tijd gaan we vast nog een keer! ZO LEUK! Had ik al gezegd dat het zo leuk was? ;)

2 opmerkingen: