maandag 9 januari 2012

Flowers


Zaterdag was ik jarig. Ik vierde het verder niet, vind dat altijd zo'n gedoe, maar mijn lieve broertje en mijn beste vriendinnetje M. kwamen wel even langs. Toeval wil dat zij ook nog eens samen een koppel vormen. :) M. weet dat ik ontzettend veel van bloemen hou. Zij ook, dat weet ik dan weer. Dus wij kopen voor elke reden die we kunnen bedenken, bloemen voor elkaar. Van haar kreeg ik de grote bos witte en rode rozen. Een enorm boeket! Lowie koos, onder toeziend oog van haar oma, uiteraard een roze bosje voor haar moeder. 'Gefeliciteerd mama, jij bent jarig en ook lief! Hier, roze bloemen! Mooi he?'. Je begrijpt; ik smolt. De eenzame witte roos is een bijzondere, ondanks dat hij niet helemaal perfect is. Mijn moeder, jarig in april, krijgt van mijn vader altijd de eerste roos van de struik. Fijn voor mij dat de seizoenen in de war zijn, want dit keer kreeg ik 'm!

En zo ben ik nu een 27jarig blij ei!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten