vrijdag 6 mei 2011

Oefenen oefenen oefenen!

Ja hoor, alweer een tas! Ik geloof dat ik het tassen maken ineens helemaal ontdekt heb. Het is helemaal niet zo moeilijk als ik altijd dacht! Dit was gewoon een probeersel. Heeft ook geen binnenvakjes of wat dan ook. Heel eenvoudig. Het is een wat kleiner tasje. Stofjes komen beide van mijn favoriete kringloopwinkel waar ik het hier al eerder over had. Knoopje komt van Xenos en het zijden touwtje komt uit China. Ik vind het donkergroen erg mooi combineren met het knalblauw. 

Ik heb alleen geen idee wat ik er mee moet doen! Het is geen tas waar ik zelf mee zou lopen. Mijn moeder heeft net drie nieuwe . Ik geef 'm vast weg. Nu nog een gegadigde zoeken. :)

1 opmerking:

  1. Leuk geworden!! Bedankt voor de tips, ik heb nog een tip gekregen van een nederlandse webshop, dat gaat dus volgens mij wel lukken!!

    BeantwoordenVerwijderen