vrijdag 8 april 2011

Versier-kunst?


Dinsdag was een druilerige dag. En dat na al die mooie dagen. Goede reden om lekker binnen te blijven en samen met mini cake-jes te bakken. Althans, ik fix het beslag, zij likt de kloppers af. Goeie deal al zeg ik het zelf. Terwijl ze in bed lag, wilde ik de goed gelukte lekkernijen mooi voor haar versieren. Ik weet dat dat het leukst is om te doen, maar zij is toch nog te klein. ;) Ik werd echter snel gestraft voor die gedachte, want ik gebruikte schrijfstiften van dr Oetker. Ik kan jullie vertellen; GEEN SUCCES! Je moet er zo hard in knijpen om er wat uit te krijgen, dat je gewoon pijn in je hand krijgt. Ik overdrijf niet, ik heb de rest van de middag een beurse hand gehad. Na een 'mooi' versierd te hebben, dacht ik 'ik doe de rest kris-kras'. Maar zelfs dat schoot niet op. Dus heb ik uiteindelijk de onderkant van die ondingen opengeknipt en het spul met een mes eruit gehaald. En wat ik me afvraag, hoe moeten kinderen dat ooit doen als mij het al niet lukt?  Gelukkig smaakten ze goed. Vond Loïs dan, ik zelf had allang geen trek meer na dat geharrewar met die tubes.

Ik weet het, de cake-jes lijken oranje, maar het waren echt vanille-cake-jes en geen wortel. En ze waren gewoon licht-bruin. Ik maak de meeste foto's met mijn crappy telefoon. Waar je alleen mee kan bellen en smsen. En crappy foto's mee kan maken dus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten